piątek, 27 listopada 2015

targi rzeczy ładnych

po raz pierwszy miałam przyjemność uczestniczyć w tym wydarzeniu. jechałam pełna ekscytacji i  podniety, nastawiona na przygodę, odkrycia designerskie,  poznanie ciekawych ludzi i małe zakupy. nie rozczarowałam się. było cudownie. świetna atmosfera.  paleta niesamowitych twórców, ich oryginalnych pomysłów i prac.  nowości przygotowane specjalnie na targi. promocje. odrobinę jednak męczył tłum i kiepskie światło. 
przedstawię wam kilka stoisk, które mnie zachwyciły lub potwierdziły moje wcześniejszą fascynacje:
(wszystkie podpisy są aktywne, nazwy stanowią link)
INŻYNIERIA DISIGNU tworzy ceramiczne formy (kubki, talerzyki, patery, gałki meblowe, lampy) o interesujących kształtach i uroczych kolorach


 EMWSTUDIO piękna oryginalna ceramika, najeżone kształty lub naciapane wzory. cudne.
FENEK urocze i dekoracyjne naczynia
MAMSAM nadaje nowego życia znanym z PRL-u  filiżankom , a kubki barowe ubiera w nowe wzory.
K-ID pewnie znane i wam już,  poduszki - maty w formie puzzli 
 LAMPATTACK obłędne lampy vintage. 
TWÓRCZYWO na tragach przedstawili  interesujące wzory i czcionki,  i fajne cenowo neony. ale robią masę innych przedziwnych form. warto zajrzeć.
FOLKA boski folklor łowicki przeniesiony na tkaniny użytku domowego
KUKA wdrukuje każdy wzór na tkaninę

i na koniec moje ulubione:
najcudowniejsza, najzdolniejsza Katarzyna Bogucka NIOSKA
m.in. z nową kolekcją wzorów własnego projektu na tkaninach
(a pisałam o niej TU ) 
wyjątkowa i niepowtarzalna SABINA SALMULSKA
 wspaniałe, utalentowane, bardzo przedsiębiorcze siostry tworzące LOVE POLAND DESIGN
koniecznie zajrzyjcie do ich nowo otwartego sklepu internetowego. w głowie się kręci od ilości wzorów i form.  
cudowny sklep z plakatami, oryginalnymi, często z sygnaturą i "historią"
i mój idol ostatnich lat ze swoimi pracami w tle. PATRYK MOGILNICKI
swoje stoiska prezentowały  też różne wydawnictwa i warszawskie księgarnie. jednak nie mam żadnego zdjęcia , bo na stoiskach książkowych, to ja głupawki dostaję. i zamiast cykać fotki, kuuuupowałam!! hihihi

w następnych odsłonach pokażę wam co nakupiłam . a troszkę tego jest...

22 komentarze:

  1. Czyżbyś zmieniła fryzurę? Ładnie:-)
    Zazdroszczę tego wyjazdu i domyślam się, że pewnie ciężko było zdecydować się na kilka rzeczy bo w zasadzie chciałoby się przygarnąć wszystkie te cuda.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój małżonek powiada: inni zmieniają żony lub mężów, a my fryzury i samochody. hihihi
      też sobie zazdroszczę. warto było się wyrwać.

      Usuń
  2. Świetnie być na takich targach... mnie tam się prawie wszytsko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne znaleziska! A wiesz, nigdy nie brałam udziału w takim wydarzeniu. Wszystko przede mną!

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo fajnych rzeczy -)))))


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pięknie.. żałuję. że nie mogłam być:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Neony i maty puzzlowe zrobiły na mnie największe wrażenie. Tym bardziej, że maty serio ujrzałam po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  7. Żałuję, że w tym roku nie mogłam przyjechać na targi :(. Widzę, że było na czym oko zawiesić!
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cuda Dlaczego to tak daleko ;-(
    Czekam z niecierpliwością na Twoje zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne wszystko a nawet piękne;)

    OdpowiedzUsuń