czwartek, 15 października 2015

urodzinowelove. dwunaste.

gdy wieczorem, przed zaśnięciem, ON dziękuje mi za piękny dzień, jestem szczęśliwa. 
bo on jest szczęśliwy. mój najwspanialszy cud. dwunastoletni.
dziękuję ci synku, za każdy dzień. bo każdy dzień z tobą jest najpiękniejszy.

zdjęcia pochodzą z kilku imprez, bo u nas tradycyjnie, maraton urodzinowy trwa kilka weekendów... hihihi
ostatnie "dziecięce" urodziny wymyśliłam z motywem lego, ulubioną zabawką małych i dużych chłopców. dekoracje zrobiłam sama. nieskromnie powiem, że zrobiły wrażenie na dzieciach!
litery kupiłam kartonowe i pomalowałam na czerwono. natomiast słoiki żółte zrobiłam według instrukcji  KASI z Twoje DIY
torty po raz kolejny upiekła dla nas poznańska manufaktura cupcakelove  .
wierzcie mi, że coraz trudniej wymyślać dekoracje, a co dopiero prezenty dla nastolatka...



28 komentarzy:

  1. Urodziny w takiej oprawie to sama przyjemność:) Wszystko wyszło świetnie! Lego jest też super zabawką dla dziewczynek:) Moja chrześnica uwielbia lego duplo a ma dopiero 1 rok:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lego jest chyba ulubioną zabawką wszystkich dzieci. ja też lubię sobie poskładać, hihi

      Usuń
  2. Ale pięknie! Wszystkiego najlepszego :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! ale extra! świetne dekoracje zrobiłaś zdolna bestio!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja dołączam się do życzeń...najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie, pomysłowo, kolorowo! :) Już wiem do kogo się zgłaszać, kiedy urodzinowych pomysłów będzie brakować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. a pomysłów jeszcze trochę mam. tylko czasu brakuje.

      Usuń
  6. To musiały być cudne urodziny! Dekoracje świetne a dla syna wszystkiego, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego naj!! Dekoracje i oprawa urodzin do pozazdroszczenia!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnie Naprawdę WOW
    Oj coraz trudniej ja przy 13 się poddałam bo usłyszałam - mamoooo daj spokój nic nie wymyślaj ja chcę tak normalnie :-)
    Sto lat dla syna i gratulacje dla Mamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myslę, że to już powoli koniec....
      dziękuję za komplement.

      Usuń
  9. Wszystkiego naj naj ;) Ja także kocham lego i dekoracje z tych klocek choć mam 38 lat.Dlatego uważam że to zabawka ponadczasowa i dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla Twojego małego, dużego synka:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej ale ekstra pomysł, sądze, że taki klimat to nawet mojemu męzowi by sie spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  12. u nas też w tym roku były legowe urodziny :)
    rozumiem dokładnie takie zamiłowanie i nie dziwię się, że jubilat był zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdolna Mama i wspaniały Syn! Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń