środa, 6 listopada 2013

mój żart DIY



28 komentarzy:

  1. wow, super pomysł, i jaki oryginalny dekor !!

    OdpowiedzUsuń
  2. haa ,ale mnie rozbawilas,niezly zarcik i do tego pouczajacy,podoba mi sie :P............ale mialas fajny pomysl:P

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne. uwielbiam takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha Genialne! Mega, podoba mi się :D Przydałaby się w moim M, robisz takie na zamówienie?? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. :) dobre kiedys w moim domu rodzinnym .(mieszkalismy w bloku powojennym) toaleta była na 4 rodziny. kazdy miał klucz i dyzury sprzątania. Ale wiadomo.. z kulturą osobistą szczegolnie w takich miejscach bywa róznie.. Moja mama powiesiła kiedys kartke z tekstem
    miejcie ta kulturę i sikajcie prosto w dziurę
    nie pamietam juz czy to pomogło czy nie ;) po jakims czasie kartka była zerwana

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł.Dobrze,że u mnie wszyscy pamiętają o tym :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny pomysł:) uśmiałam się razem z moim Andrzejem i stwierdziliśmy, że to idealne rozwiązanie:) Dziękuję za miłe komentarze i życzenia! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i przydatny gadżet, jak wiemy szczególnie dla męskiej części domowników hihi
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko! Jesteś wielka, pomysł genialny, oryginalny i chyba go zgapię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odlotowy pomysl! Taka ramka powinna obowiazkowo wisiec w kazdym wc!

    OdpowiedzUsuń
  11. haha :) dobre!
    Pozdrawiam,
    Ola
    dreamyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja :) Muszę o takim pomyśleć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pouczenie w tonie dobrego żartu !!
    Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  14. GENIALNE! w sam raz nie dla gości a dla mojego męża:)

    OdpowiedzUsuń