poniedziałek, 4 listopada 2013

pokoik Leona

w tym całym zamieszaniu,
 które wkradło się w nasze życie po urodzeniu krasnoludka zapomniałam pochwalić się pokoikiem, a właściwie kącikiem Leona. 
dziś zdradzę tylko fragmenty. ale za to te najpiękniejsze.
od dawna podoba mi się wszystko,  co wymyśla Karolina - Cienka.  ale dotychczas nie miałam okazji  sprawdzić jej pomysłów u siebie.  krasnoludek dał mi tę możliwość.
nie ukrywam, że pokoik jest mocno inspirowany (ale o tym następnym razem)
Cienka dziękuję za cudeńka i za prezencik. jesteś boska
jak doszłaś,  że ja to ja, nigdy nie zgadnę

           fantazja mojego starszaka.  a dziś adresaci  najpiękniejszych uśmiechów Leona
mój wymarzony wzór marine

od pierwszych dni Leon kocha swoją latarnię.
a jej czerwony kolor przyciąga jego wzrok i pozwala mi na bezproblemowe przewijanie.

             a to gratisik, który przy otwieraniu paczki absolutnie nas zaskoczył.  dziękuję.

na koniec słów kilka o sklepie. 
sam sklepik jest bardzo przejrzysty, łatwo się w nim odnaleźć i dobrać odpowiednie wzory, wielkości
 i kolory naklejek.
naklejki są bardzo starannie wykonane, mają wyraźne barwy i bardzo łatwo się je przykleja. 
gratuluję.

i każdemu polecam

10 komentarzy:

  1. Jak doszłam w bardzo prosty sposób po mailu :P Choć nie powiem z lekkim stresem wysyłałam bo bałam się czy się czy się nie zbłaźnię i mail nie jest zbiegiem okoliczności :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zajrzałam do sklepiku, i mam już coś na oku ale to po nowym roku.
    Ślicznie Leonek mieszka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne sa te naklejki-kolorki cudne:-)
    Pomponiki też z pewnością przykuwaja wzrok Maluszka.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. pokoik krasnoludka zapowiada sie cudownie ,przynajmniej te kawaleczki ktore nam pokazalas ,wesolo i kolorowo ,supcio:P

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglada uroczo, choc tylko na fragmentach:) czkam na wiecej zdjec:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śłiczny pokoik! ciekawa jestem, czy te pompony zrobiłaś sama??? chciałabym takie zrobić, już widziałam na niejednym blogu, ale jakoś tak nie wiem, jak się za nie zabrać..:( Buźka dla Leona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pompony kupiłam na allegro. są zrobione z tiulu i można je prać. ale też się przymierzam by zrobić na święta z bibuły.

      Usuń
  7. Bardzo ładny pokoik !
    Leonek pewnie zadowolony !
    Niech rosnie zdrowo :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna odsłona :), pokoik zapowiada się cudnie i świeżo!
    buziki

    OdpowiedzUsuń