poniedziałek, 24 czerwca 2013

Lokomotywa Puszczykowo.... najlepsza


Restauracja najlepsza z najlepszych.
Tu świętujemy wszystkie uroczystości rodzinne i zapraszamy specjalnych gości.

Znajduje się w budynkach starego dworca PKP w Puszczykowie.
Właściciele maja pomysł i konsekwentnie go realizują. 
Wystrój oczarowuje,  klimat wciąga,  a dania są małymi arcydziełami sztuki kulinarnej. 
Cudowne miejsce w przepięknym otoczeniu Parku Krajobrazowego.



Zdjęcie



Zdjęcie

krem ze świeżych szparagów

najlepsze w Poznaniu gazpacho



Zdjęcie



marynowane pieczarki... i to niby ma być tylko przystawka....






9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie miejsca z klimatem, nie ma ich zbyt wiele, a jeśli jeszcze dobrze karmią to juz pełnia szczęścia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. tale pysznosci tu jest az mi w brzuchu zaburczalo na ten smaczny widok:P

    OdpowiedzUsuń
  3. No patrz,mam tak blisko,no rzut beretem a nigdy tam nie byłam,choć nie raz przejeżdżałam...Dania wyglądają niesamowicie a i klimat miejsca ciekawy :) Koniecznie muszę się tam wybrać!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie i smacznie :)
    Bardzo fajny pomysł, żeby więcej ludzi miało taka odwagę stare budynki wygladały by pięknie :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy każdej kolejnej wizycie widzę coś nowego. wciąż remontują i dopracowują wystrój.

      Usuń
  5. Ale u Ciebie pięknie, kobieco i smacznie.Fotki cudowne. Zostaję i pozdrawiam serdecznie. Zapraszam Jola

    OdpowiedzUsuń
  6. Same pyszności:-) Az się głodna zrobiłam:-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń