środa, 20 maja 2015

pokój dziecięcy czy sypialnia ? dwa w jednym.

gdy prawie dwulatek nadal budzi się kilkakrotnie w ciągu nocy ,
gdy dziecko potrzebuje bliskości mamy ,
gdy mama lubi mieć pisklę blisko siebie ,
gdy tata tylko w nocy może dziecię oglądać,
najlepszym rozwiązaniem pozostaje spanie w jednym pokoju .
i wszyscy są zadowoleni   (no może starszak ciut mniej..)










a wcześniej było TAK I TAK i TAK

plakat - szast i prast
łóżko, szafa, pościele (Leon ma skróconą wersję) - IKEA
łóżeczko - Allegro
skrzynia - Bambooko
królik - http://akademia-kroliczej-mamy.blogspot.com/
kotki - http://fillo.eu/
edu-kostka - Hally
girlanda i napis - handmade mojego starszaka

24 komentarze:

  1. Nawet pościel macie taką samą ;-) słodziutko:-) wszyscy razem!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolny bardo jest Twój starszak, stworzył wspaniałą girlandę! Bardo podoba mi się też edu kostka.
    Pozdrowonka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten napis na skrzynce "na coś" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję. bambooko wpisze wszystko , co tylko sobie wymyslimy.

      Usuń
  4. skrzynka "na coś" wygrała :) super pomysł.
    Co do dzielenia pokoju z dzieckiem to w pełni zrozumiałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to też numer jeden. poza lokatorem łóżeczka oczywiście.

      Usuń
  5. moja ma 4 lata i dalej ma łóżko u nas w sypialni :-)
    chyba sie wyprowadzi dopiero jak znajdzie chłopaka :D:D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starszak miał chyba cztery lata gdy postanowił się wyprowadzić!

      Usuń
  6. My przytulamy sie na potęgę :-) czasem ciasno dwójka dzieci, mąż, ja i pies
    Piękniea skrzynka i pościel nie w gwiazdki hurraaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzynia NA COŚ wymiata, i te wiszące kolorowe kuleczki, jak ja je uwielbiam ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skrzynka marzyła mi się od dawna, wreszcie znalazłam powód by ją mieć.

      Usuń
  8. Super pokoik:-) Podoba mi się pomysł takich samych pościeli!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. wszyscy w domu mamy takie same równocześnie.

      Usuń
  9. swietny pokoik, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem! Skrzynka jest superancka :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam i patrzę i widzę cudną rodzinę dbającą o siebie nawzajem :)

    Serdecznosci przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie że macie identyczne pościele! bardzo fajna sypialnie macie!
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. Przytulnie..Pościel mnie rozwaliła..mała i duża:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też się podoba, przede wszystkim jest praktycznie. A na jakie materace producent sklep się zdecydowaliście - tak z czystej ciekawości pozwolę sobie zadać to pytanie. Niedługo sama aranżuję sypialnię i tak szukam inspiracji/ pomysłów/ dobrych porad....

    OdpowiedzUsuń