wtorek, 8 grudnia 2015

lista prezentów dla dwulatka. post niesponsorowany. post polecający.

tym razem pokażę Wam moją,  naszą listę marzeń prezentów dla Leona. 
Leon podglądał mi przez ramię, gdy ją tworzyłam  i co chwilka krzyczał, huraaaa,  JA CHCE !!! więc chyba trafiłam...





wesoły kolorowy plakat zoo LOVE POLAND DESIGN
boskie aniolki  sonny angel  MALINOWY KOSZYK
pięknie prosty plakat lew CYTRYNA DESIGN
walizka do kompletu SKIP HOP FABRYKA WAFELKÓW
drewniana straż pożarna  FABRYKA WAFELKÓW
rozwijające układanki magnetyczne  MALINOWY KOSZYK

a poniżej przedstawiam wam propozycję prezentów, są to rzeczy, które już mamy i mogę wam je szczerze polecić. na pewno sprawią dzieciakom wiele radości. 

drewniane zabawki z Ikea. są bezpieczne w użytkowaniu, trwałe. niedrogie na tle podobnych. bardzo estetyczne.


 seria o słoniu ELMERze, pouczające, ciekawe historyjki, przyjemne dla oka ilustracje
LOKOMOTYWA  Tuwima z ilustracjami Katarzyny Boguckiej,  w zestawie z cudnymi puzzlami
POD ZIEMIĄ, POD WODĄ . cała rodzina może dowiedzieć się czegoś nowego
ulubiona seria moich synów TUPCIO CHRUPCIO. odpowiednio krótkie dla dwulatka, mądre opowieści. kolorowe i adekwatne do tekstu obrazki.  

mogę też zarekomendować wam zabawki drewniane z Lidla, "upolowałam" w zeszłym roku, i w tym też kilka zestawów. są absolutnie super! 
no i klasycznie, Lego Duplo. chyba nie muszę zachwalać.. tak przypominam.

a może mi coś podpowiecie jeszcze na prezent dla Leo?

9 komentarzy:

  1. Bardzo trafne prezenty! Mogę od siebie dorzucić - ciastolina Play doh, właśnie w tym wieku mój synek zaczął z nią przygodę, która trwa niezmiennie ;) Dobre na koncentrację, motorykę, naukę kolorów, kształtów.. polecam!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za przypomnienie. Leo uwielbia ciastolinę, wykorzystujemy do zabawy też różne drobiazgi domowe: śrubki, sztućce, foremki itp. ja w sumie też ją bardzo lubię. zajmuje go na dłuższą chwilę i jest łatwa do posprzątania. polecam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super lista...czasami chciałabym być dzieckiem :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero się ogarniam w temacie :) Twoja lista przyda się za jakiś czas, teraz szukam czegoś dla niemowlaka. Jestem zachwycona plakatami i chyba Synkowi któryś sprawię :)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  5. do Sonny Angel sama wzdycham :) Zastanawia mnie co one w sobie takiego mają, że chce się je mieć ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne pomysły na prezent!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój 2latek też by się ucieszył z tych prezentów....a kuchnia u nas jest cały czas na topie...co prawda nie Ikea ale ma wyposażenie Ikowskie i to z Lidla...i jeszcze takie hand made:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne!
    Moje szkraby za duże chyba poczekam na wnuki ;-)

    OdpowiedzUsuń