środa, 22 lipca 2015

summer blog party u nitkadesign.

ogromną przyjemność sprawiła mi  nitkadesign  zapraszając mnie na letnie spotkanie blogerek.  to było niesamowite i pełne wrażeń  popołudnie.
Anita jest bardzo serdeczną, otwartą i wesołą kobietką. przygotowała wyjątkowe przyjęcie. stworzyła magiczny klimat. zadbała o każdy szczegół aranżacji, przepięknie nakryty stół, urocze dekoracje i naczynia, pięknie podane desery i przekąski, a lemoniadę piłyśmy ze słoików ze słomką oczywiście.
a jej dom to po prostu czysta poezja. żadne zdjęcia nie oddają jego  uroku. czułam się w nim, jakbym weszła do innego świata. dom pełen bibelotów, ręcznie wykonanych dekoracji, własnoręcznie odnowionych mebli, pamiątek, zdjęć  i książek. dom baaardzo przytulny, ciepły  i taki do mieszkania. gdy zwiedzałyśmy go, co chwilę podnosil się krzyk: "WOW" "jakie to piękne" "skąd to" "jak to zrobiłaś?". hihi 
Anita jest bardzo kreatywna i zdolna, w wyjatkowym własnym stylu urządza swoje miejsce na ziemi.
.  a przy tym na bieżąco śledzi wszelkie nowości sklepowe i im znajduje miejsce w domku.  szalona!!


autor Ada z Scandinavian Home
autor Ada z Scandinavian Home
Anita zaprosił kilka blogerek prowadzących blogi związane z wnętrzami i rękodziełem. pozornie łączyła nas tylko pisanina. z radością odkryłam, że tak naprawdę spotkałam ciekawe, zdolne i twórcze dziewczyny. a przede wszystkim radosne i szczęśliwe, z pasją sunące przez życie. dziękuję wam kochane za to przemiłe doświadczenie.
od lewej: dwie przesympatyczne  przyjaciółki Anity (pozdrawiam was serdecznie!)
Karolina  żyj-kochaj-twórz
Kasia  kasmatka
Marta  bosydom
Agnieszka  różana ławeczka
Anita  nitkadesign
a letni banerek imprezy stworzyła obecna tylko duchem (!!)

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, ze się jeszcze spotkamy :) Było bardzo miło i cieszę się, że Ciebie poznałam!
    A tymczasem rozejrzę się na blogu :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Cię poznałam. Wczoraj zrobiłam sałatkę wg Twojego przepisu i chyba wyszła mi całkiem nieżle, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że Cię poznałam. Wczoraj zrobiłam sałatkę wg Twojego przepisu i chyba wyszła mi całkiem nieżle, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci, że znalazłaś czas i ochotę na spotkanie z nami i za tak ciepły wpis:-)
    Pozdrawiam serdecznie i pamiętaj, że mam jeszcze Twoją zgubę więc musimy się spotkać:-)
    Papapa

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spotkania są super, owocują w dobrą przyjaźń, tego Wam wszystkim kobitkom życzę.Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że mogłyśmy się poznać, odebrałam Cię jako Osobę bardzo wrażliwą i ceniącą sobie domowe ognisko, szkoda tylko, że nie zostałaś dłużej...może kiedyś się jeszcze spotkamy...
    Buziaki:) Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie dziewczyny! Zazdroszczę zwyczajnie :)

    OdpowiedzUsuń